Tardi

Nadal mam za długie przerwy w dodawaniu postów, ale sama nie wiem kiedy ten czas tak szybko mija. No, nie wiem! Do rzeczy...
Tardi, bo Tardigrada, niesporczaki. Można tez pieszczotliwie niesporczaczki. Maleńkie, całkiem sympatyczne stwory o zdumiewających zdolnościach. Naprawdę zdumiewających.
Ha, mam nadzieję, że wzbudziłam czyjąkolwiek ciekawość i w zakładce obok lisich pozdrowień już następuje wyszukiwanie wodnych misiaczków. Może być też zamiast lisich pozdrowień. Serio, nie obrażę się.
Ekhem... do rzeczy! Namalowałam na zamówienie niesporczaki na koszulce. Zabawnie się malowało te intrygujące stworzenia i to jeszcze z takim napisem. Malowanie w miarę równych napisów na koszulkach czy kubkach nadal jest dla mnie wyzwaniem. Trzeba ćwiczyć i tyle.
Do następnego i z lisim pozdrowieniem!



Komentarze